Dębica na bieszczadzkich szlakach

W dniach 24-26 czerwca członkowie Regionu IPA Dębica zwiedzali urokliwe zakątki Bieszczadów. W drodze do miejsca postoju w Brzegach Dolnych nie oparliśmy się odwiedzeniu kompleksu hotelowo-rekreacyjnego w Arłamowie. Trzeba przyznać cały kompleks robi wrażenie.

Z Arłamowa przez Ustrzyki Dolne udaliśmy się do naszej bazy wypadowej – domu wczasowego „U Kiesza” w miejscowości Brzegi Dolne. Tam wspólnie z właścicielami pensjonatu zorganizowaliśmy wieczór integracyjny przy grillu. Następnego dnia udaliśmy się do Polańczyka, skąd wypłynęliśmy żaglówką w rejs po zalewie Solińskim. Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta w pobliskiej Solinie gdzie znajduje się największa w Polsce zapora wodna. Po wyczerpującym całym dniu wróciliśmy do miejsca zakwaterowania gdzie właściciel czekał już na nas z gorącym posiłkiem prosto z ogniska. Przy watrze przesiedzieliśmy do późnych godzin nocnych. Ostatni dzień wycieczki rozpoczęliśmy od bliskiego spotkania z żubrami w pokazowej zagrodzie żubrów znajdującej się na terenie leśnictwa Muczne. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się również nad potokiem Wołosaty w miejscowości Pszczeliny oraz w Jabłonkach gdzie zjedliśmy obiad. Do Dębicy wróciliśmy o godz. 20-tej. Po powrocie wszystkim dopisywały dobre nastroje, w związku z tym Prezydium IPA Regionu Dębica planuje kolejne wyjazdy integracyjne.